Söndag

Tog sovmorgon sen åkte vi ut i sköldinge, hjärtat provkörde min bil och det vart tummen upp :) Köpte med oss lunch från kastrullhäxorna som vi tryckte i oss på johns veranda.

Åkte en sväng in till stan med bonnevillen och hämtade shampoo och andra tvättsaker till bilen hemma hos mina föräldrar. Väl ute i sköldinge igen så tvättade jag av min ford, åkte hem till kims föräldrar en stund.

Satte upp elis (katten) i äppelträden och ja där satt han utan att våga hoppa ner, då var ändå kim snäll och inte satte upp honom så högt. När vi åkte hem sen så satt elis kvar så jag gissar på att svärmor fick lyfta ner honom sen.

Handlade på willys påvägen hem, hjärtat gjorde chile con carne till middag och det smakade lika bra som alltid. Slummrade en stund i soffan förut innan jag masade mig in i duschen och nu sitter jag här.

I morrn börjar hjärtat jobba och jag börjar inte förens tisdag men det blir ingen sovmorgon i morrn för min del. Jag ska vara hos tandläkaren 8.20 för att laga 2 hål sen tänke jag ta en sväng till tippen och kasta lite skit. Sen blir det att städa av lägenheten och sen skulle natha förmodligen komma över på en fika :)

Men nu gott folk ska jag ta en glass och titta på lite teve innan det är dags att krypa ner i sängen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0