Bio ikväll igen

Var på bio ikväll med min mor, vi såg girl with the dragon tattoo. Den föll mig inte alls i smaken, tycker den svenska män som hatar kvinnor är mycket bättre.

Fick ont i magen medans vi satt och tittade på filmen så när jag kom hem vart det till att peta i sig en värktablett. Men det sluatde ändå med att vi fick avrunda den här kvällen med ett besök på aukten. Fick en coktail spruta för mina gallbesvär så du känns det okej igen.

Läkaren jag hade där uppe var jätte trevlig och gav mig en massa tips på vad jag ska undvika för mat och så. Jag hoppas det håller sig i schack så jag inte får några fler anfall innan det är dags för ultraljudet.

Nej snart dags för sängen så man orkar med norrköping i morrn.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0