Har en sambo som är bakis

Har en sambo här hemma som är bakis och lite sliten sen julbordet han var ute på med jobbet igår. Han kom tydligen hem vid 01.30 i natt vilket jag inte märkte av då jag sov som en prinssesa.

Älsklingen min trodde han hade glömt sin mobil hos en vän men när vi ringde till den så låg den i fönstret i köket. Det visade sig att han hade laggt den där på laddning i natt men glömt bort det lika fort som han gick ut från köket. Haha så det kan bli ibland.

Var nyss iväg och köpte lite bakismat åt honom och mig, det vart hamburgare från sibylla. Nu ligger vi båda nerbäddade i soffan och tar det lugnt.

Älsklingens föräldrar skulle titta över senare i dag för att fira honom och så kommer våran underbara grannar över en stund ikväll också.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0