Här ska det hämtas recept

I dag ska jag tralla över till mina föräldrar för att hämta ett jätte gott recept på en het salsa som passar bra till bl a kött och pommes. Efter det så blir det en sväng upp till vinden för att ställa undan lycktorna till bilen. Bäst att sammla allt på samma ställe så vi vet vart vi har det sen när det är dags att plocka ihop pärlan.

Annars blir dagen rätt så lugn i mitt så kallade patetiska liv men till kvällen blir det andra bullar. Lägenheten kommer invaderas av 7 styck härliga människor. Och om jag kommer ihåg ska jag se till att ladda kameran till kvällen så ni kanske kan få se lite bilder i morrn ;)

Nej nu är det dags för lite frulle, macka och en kopp te känns som en bra start på denna lördag. Men allra först ska jag pussa lite på min underbara sambo <3

/M


Står för det och tar inte bort något

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0