Julklapp

Passerade duschen för några timmar sen och sen har jag bara suttit här framför datorn. Läst lite olika bloggar, kollat fb samt klickat hem en julklapp till mig själv. Vad det är tänker jag inte säga utan det är bara att ni gissar på ;) Lägger upp en bild sen när jag fått hem min julklapp.

Älsklingen sitter och kollar på generation kill på teve, jag slänger ett getöga då och då på det. Våran svenska hunk alexanders skarsgård spelar en utav huvudrollerna i den serien. Har för mig att han fick sitt genombrott där borta i usa med sin roll i generation kill.

Kom precis på att det är julafton om 1 vecka, det är ju helt sjukt vad fort tiden har gått. Hoppas dock att veckorna rullar på lika fort för jag vill ha den 24 februari då 2 dagars live and jive drar igång. Åh som jag längtar efter att få höra en massa underbar liv musik och se enmassa snygga upp piffade människor.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0