Julstressad, inte jag inte

Åkte upp en sväng till ica maxi i dag då jag behövde inhandla bl a jordgubbar till cheeseckaken som skall avnjutas på söndag. Väl där uppe så sprang folk runt som virriga hönor med sina kundkorgar/vagnar. Själv strosade jag runt där uppe i lugn och ro, skrattadens föör mig själv över alla hysteriska människor.

F-kassan ringde mig förut för att informera mig om hur det går med min sjukpening. Så på tisdag kommer jag få de pengarna och hon i telefonen var super trevlig. Nu sitter jag i soffan och har precis målat tånaglarna i en härligt röd färg.

Min älskade karl kommer hem om ca 40 min och då ska vi iväg och köpa lite thai mat, nomnom. Sen ska vi åka ut en sväng till min kusin som fyller 30 år i dag, grattis sandra!

Och på tal om min älskling så var han och hans jobb med i tidningen Succé i dag där de önskar alla en god jul & gott nytt år. Här har ni en bild på hela gänget på Oppunda svets.
/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0