Lite blandade frågor

SKULLE DU HELLRE...
1. Pierca näsan eller tungan?
Har redan piercat båda.

2. Vara seriös eller rolig? Seriös tror jag, det känns mest som jag.
3. Dricka röd eller grön mjölk? Grön mjölk, tycker den smakar bäst.
4. Brinna upp eller drunkna? Oj, svårt val men det får nog bli att drunkna.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Mina föräldrar så klart.


SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om någon? Ja, jag älskar min sambo och tycker väldigt mycket om alla underbara människor i min närhet.
2. Sol eller måne? Sol.
3. Vinter eller höst? Höst.
4. Vänster eller höger? Höger.
5. Soligt eller regn? Soligt, då mår jag som bäst!

6. Vaniljglass eller chokladglass? Svårt val men det får bli vanilj.


OM DIG...
1. Hur mycket är klockan just nu? 19.20.
2. Fullständigt namn? Madelene Maria Karlström.
3. Vart vill du bo? I ett hus på landet, men ändå nära stan.
4. Hur många barn vill du ha? Två räcker gott och väl.

5. Vill du gifta dig? Ja absolut!
6. Rullar du spagettin eller skär? Både och, beroende på vad jag äter till.
7. Har du ätit sushi? Ja och det är sååååå gott.
8. Favoritglass? Ben and Jerry´s fairly nuts.
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? Ingal.
10. Humör? Lite små seg men glad.


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1. Pussat någon? Ja min sambo, flera gånger.
2. Sjungit? Ja, hemma när jag höll på med disken.
3. Blivit kramad? Ja, av min älskade sambo.
4. Känt dig fånig? Nej
5. Saknat någon? Ja, min mormor.
6. Dansat galet? Nej.

7. Klippt håret? Nej, klippte det för ca 3 veckor sen.
8. Gråtit? Nej, det har jag inte gjort.

9. Ljugit? Nej.
10. Blivit kysst? Japp.


GREJER...
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej, jag är en skötsam flicka.
2. Har du hund? Nej, men kommer nog skaffa än i framtiden.

3. Tycker du att du är attraktiv? Klart att jag är men mycket ligger ju i betraktarens ögon.
4. Sover du helst själv eller med någon? Tillsammans med min underbara karl, har svårt att somna utan honom vid min sida.

5. Tror du på spöken? Ja, lite...


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0