Lite sugen

Jag är allt bra sugen på att smycka min kropp men en tatuering till. Kanske dags att ta tag i det till min mors förfasan förmodligen. Men jag brukar överväga motivet och placeringen på kroppen noggrant. Här görs inget bara för att göra nått, det är inte min grej.

Varför jag tänker över vart jag placerar mina tatueringarna är inte för att jag är rädd för att det ska göra ont (det ska kännas annars är det inte på riktigt). Utan det handlar mer om för att jag lätt skall kunna täcka över tatueringen då det kanske inte alltid passar sig att ha de synliga. Det kan faktisk i vissa fall hända att man blir nekad jobb ifall man har tatueringar som man inte kan dölja vilket är väldigt tråkigt.

Om det blir någon ny tatuering så är det ivanlig ordning roger på tattoo i norrköping som får äran att göra den. Jag litar till fullo på honom då han är noggran med hygienen, ser ifall man måste ändra något på motivet så det inte slutar med att det kommer se ut som en svart klump efter typ 3 år. Han är även stenhård med att man måste ha fyllt 18 år och att man inte är påverkad av något ex alkohol.

Sen har han faktiskt gjort alla tatueringar (förutom än) och de har blivit grymt bra. Han är rriktigt duktig på att se vart man ska skugga för att det ska bli som snyggast. Det blir en hel del skuggning då jag gör mina tatueringar i black and grey.
/M

Den nyaste i samlingen




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0