Lussekatter

Ikväll har vi inte legat på latsidan här på bryggaregatan. Utan efter maten så slängde vi ihop en satts med lussekatter. 23 stycke gyllebruna och fina lussekatter vart det.

Vi har nyss druckit varsin kopp té och mummsat i oss 2 st ljumna lussekatter var. Det smakade otroligt gott så här på kvällskvisten.

I morrn blir det en låååååång dag för mig då det först står jobb mellan 7.30-17.00 på schemat. Sen direkt efter så ska vi iväg på julbord med jobbet, ska äta julbord på hedenlunda slott. Det skall bli spännande att se vad de har för gott på sitt julbord.

Jag räknar med att jag inte kommer vara hemma förens vid 20-21 i morrn kväll. Så när jag kommer hem blir det nog till att sätta sig i soffan för att jäsa maten en stund innan man sen kryper ner i sänge för att vara pigg till nästa arbetsdag. Som tur är så jobbar jag bara fram till lunch på fredagen :)

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0