Lyckades faktiskt

Jag lyckades faktisk komma upp i skaplig tid i dag, 8.45 klev jag ur sängen. Sen dess har jag käkat frukost, sitter nu i soffan och avnjuter en kopp te.

Skall snart ta tag i disken som är som en berg som bara växer och växer. Men med lite bra musik så skall det där diskberget minska snabbt, det är ialla fall vad jag hoppas på.

Sitter och kollar ut på all snö som ligger, ser så fint och mysigt ut. Tänk att lite snö kan få det att bli så mkt ljusare ute samt att man får mer julkänsla. Ska nog borsta fram bilen sen så det inte är så mkt i morrn att borsta när jag ska iväg till jobbet.

Nej dricka upp teet och sen poppa lite musik så vi kommer någon vart med dagens bestyr.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0