Oj snart är det här året slut

Insåg för en stund sen att det inte är många veckor kvar till julafton och sen nyårsafton. Shit vad fort det här året har gott. Tittade igenom lite bilder från i år, då tänke jag att jag kunde visa er lite bilder från vad som har hittats på hittils under 2011.


Förgyllde min garderob i början av året med den här snygga klänningen

Fick jätte fina blommor & choklad av älsklingen på alla hjärtans dag


Älsklingen och jag innan Live & jive i februari


I mars var vi i kolmården och klappade vargar


Hjärtat får en varg puss


Var ute på krogen med min fina natha



I mars åke jag med madde & charlie ner till badhuset. Han tycke det var roligt att plaska runt :)


Jag tycke också det var roligt att plaska i vattnet


Åkte till blidsberg för att hämta hem våran jänkare. Det vart totalt en resta på ca 70 mil.


Det var fint väder i april så då fixade jag till våran balkong


Firade in valborg ute i sköldinge med svärföräldrarna, madde, chrille & laxåborna


Madde, charlie, anje, andreas o elias


I maj tatuerade jag benet hos roger


Älsklingen & jag förlovade oss på nationaldagen som firades i laxå med goda vänner


I väntan på att anje & andreas ska komma hem

Jag, chrille & charlie firar nationaldagen i laxå


Anje svalkar sig med en öl i värmen

Andreas håller koll på grabbarna grus


2 glada tjejer som såg The go getters spelade i björkviks folkets park i juli


Svärföräldrarna & svågern var med och såg the go getters


Åkte upp till rättvik i augusti då det var classic car weekend, hotellet vi bodde på


Marknad på travbanan i rättvik


Var hundvakt åt lily en fin augustikväll


I spetember åkte älsklingen & jag på våran första utlandsresa tillsammans
och turkiet vart vårat resemål


Älsklingen som badade i havet


Svalkar oss i vattnet då det var 30 grader varmt i luften


I mitten av september byggde jag ut tatueringen på benet.
Även denna har roger gjort.


I october ställde vi av bilen och började strippa den inför renoveringen
som skall ske nu under vinter/våren


I november så visade de upp ett gammalt ånglok i stan


Nu i december så har älsklingen fyllt år och snart är det dags för
julafton samt nyårsafton.





Ditt ord
Postat av: Fia

Vilka härliga bilder du har lagt upp :)

2011-12-07 @ 16:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0