Road trip till norrköping

Precis i denna stund när detta inlägg är postat (tids inställt inlägg) så är hjärtat och jag i norrköping. Jag skrev ju för ett tag sen att jag funderade på att tatuera mig igen. Så jag slog en pling till roger för någon vecka sen och fick en tid den 30/12 alltså idag.

Denna gång blir det 2 st stjärnor som kommer få pryda min kropp men vart det får ni inte veta förens jag lägger upp bild på de sen ;) Varför stjärnor kan man ju fråga sig. Jo för jag tycker de är snygga helt enkelt och ja dessa tatueringar är också genom tänkta även fast det inte finns personlig innebörd med de.

Men innan vi ska till roger så blir det nog en sväng på stan, det är ju mellandags rea :D och så skall det ätas lite lunch också. Man vill ju inte råka ut för blodsockerfall i tatuerings stolen sen när det är dags. Inte för att jag någonsin fått det förut men jag vet andra som har fått det :P

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0