Trevlig lördags kväll

Det vart en otroligt lyckad kväll igår, alla som var bjudna kom vilket var roligt. Alla var på super bra party humör, nyktra som lite onyktra. Efter att ha suttit hemma hos oss in några timmar och lyssnat på musik, chattrat samt druckit en massa gott så styrde vi våra fötter till statt.

Där inne vart det att köpa lite gott att dricka och sen gå runt och mingla. Träffade på en del folk som man kände som man inte sett på länge. Satte oss ner vi ett bord sen och snackade en massa skit innan vi tog ett sista mingel varv.

När klockan var 01.30 kastade vi in handduken och traskade hem, det känns att man inte är 18 år längre :P Men kul som tusan hade vi och det är huvudsaken.

I dag är det lite segt, hade huvudvärk förut när jag vaknade men den börjar försvinna nu. Mötte upp madde och chrille förut, gick bort till pizzeria norr för att inhandla lite lunch. Gick upp till oss sen och satte oss och käkade samt glodde på lite teve.

De gick hem för en stund sen och själv ska jag lägga mig och slöa i soffan en stund. Ska senare i dag föra över bilderna från kameran till datorn så jag kan lägga upp lite kort är sen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0