Update om renoveringen

Vi har faktisk inte börjat så mkt med renoveringen på bilen, har varit så mkt annat som kommit ivägen. Men ialla fall i går var planen att bilen skulle in i garget med icke då. Batteriet hade tydligen fryst sönder, dock vart vi inte så överraskade över det då det inte var i bästa skick.

Men J ska sätta i ett av sina batterier någon dag i våra lilla vita pärla så hon orkar ta sin in i garaget. Där inne så får hon torka upp och slippa all snö som nu har övertagit sverige.

Vårt skuffgolv har kommit så nu är det bara att tuta och köra med svetsen, nästan ialla fall ;) Jag ska väl starta med mitt projekt snart, att putsa upp allt krom som finns på bilen. Och jag kan säga att det är fan mig inte lite krom så jag kommer att få putsa som en tok. Men det gör jag mer än gärna, vill ju dra mitt strå till staken.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0