5:e glaset cola, när kommer effekten...?

Har pimplat i mig 5:e glaste cola nu och väntar på att effekten ska komma. Normalt sätt när jag dricker cola så brukar jag bli pigg eller lite speedat men inte nu. Nu som jag skulle behöva bli det då det är ca 30 min tills krogen stänger, sen ska damerna ha fyllemat. Så ifall jag har tur så ringer de och vill ha skjus hem vid halv 3, det vill säga ifall jag har tur.

Åh den enda tanken som finns i mitt huvud för tillfället är sooooooooooooooooova! Haha ja det skulle ju inte förvåna mig ifall effekten utav colan slår till lagom när jag kommer hem i natt och ska sova. Vilket också innebär att jag kommer bli jävligt pissnödig, suck. Klockar ringer kvart i 7 i morrn då mitt hundsällskap lämpas va här kl 7.

Jag kommer förmodligen med all säkerhet att parkera mig i soffan imorrn efter att ha släppt in madam i lägenheten. Men jag kommer nog inte bli ensammen om att parkera mig i soffan då hon är en riktigt soffpotatis. Men det är skönt det, vi är två riktigta slöhögar när vi är tillsammans.

/M




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0