Eftermiddagen/kvällen spenderades i sköldinge

Igår eftermiddag så åkte vi ut till kims föräldrar för att fika och hämta hem sommardäck till forden. Påväg ut dit så ringde min kusins man och bjöd in oss på middag hemma hos de.

Så vi började eftermiddagen med att fika och äta semlor hemma hos svärföräldrarna och så kom kims bror john över. Vi vart även bjuda på middag där som var spagetti och köttfärsås så vi käkade lite och snackade lite mer skit.

Sen vid halv sex tiden åkte vi till andra sidan sköldinge till min kusin och hennes man för middag. De bjöd på pasta med en jätte god räksås till. Kim körde så jag passade på att ta mig ett glas rom o cola där. Snackade en massa skit, lyssande på musik och kollade runt på en massa sidor på nätet.

Åkte hem så vi var väl hemma vid 21 tiden och då var vi helt slut för min kusins ungar var ju inte lite vilda när vi var där ute. Vart lite teve och dator innan vi släkte lampan och gav upp för kvällen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0