Frukost fika på sultans

Vart väckt utav att mobilen ringde några minuter över 9, det var sandra p som ringde. Hon var i stan och väntade på sitt anslutningståg som skulle komma om 1 timme. Så hon och en vän hade bestämt fika men hennevän kunde inte så då ringde hon mig.

Så det var bara till att dra på sig lite kläder och borsta av tänderna innan kim och jag gick ner och mötte henne på slutans. Det är skönt att man bor så nära sultans:P

Vi käkade frukost och snackade lite skit en stund innan hon var tvungen att gå till tåget som skulle ta henne till oslo där hon ska göra staden osäker ikväll ;)

Älsklingen gick hem sen och jag möte upp min mor och vi tog en repa på stan. Vi var inne i tygaffären där hon handlade lite smått och gott till mina projekt som hon håler på och syr. Vart även en svän gin i olika klädaffärer innan vi rundade av med att handla lite gott på systemet.

Sitter hemma och slöar nu men kl 14 så ska vi röra oss ut mot skölding till kims föräldrar. Vi ska hämta sommardäck till forden och ta en fika och äta semlor :)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0