Gött med smörgåstårta

I dag så var det dags att bege sig till jobbet och dra på sig jobbkläderna igen. Hade en rätt så slapp arbetsdag, hade patienter fram till morgonfikat. Sen så hade vi möte fram till lunch och då bjöd min tandläkare oss på smörgåstårta för att han hade fyllt 60 år innan jul.

Vi tyckte i oss bra mkt smörgåstårta så vi knappt orkade röra på oss. Efter lunchen så hade vi patienter resten utav dagen. Så med andra ord så har det varit en riktigt lugn dag.

Det här var sista arbetsdagen den här veckan för mig och nu så är jag långledig och börjar inte jobba förens på tisdag. Så i morrn ska jag roa mig med att städa lägenheten ordentligt, torka rent i kylskåpet och lite sånt.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0