Har varit ett uppehåll ett tag

Har haft ett litet uppehåll med skrivande men det har inte hänt så speciellt mkt. Jobbar och de dagarna jag är ledig roar jag mig med att städa, tvätta, umgås med vänner och uträtta en massa ärenden.

Var fyllechaffis förra helgen och ja det var ju sista gången jag var det åt min kusin. Jag tycker bra om henne men när man inte kan komma i tid när de själva har satt tiden ja det får mig att surna till lite. Vet att hon och tid inte alltid går hand i hand så jag skickade ett mess och förvarnade 5 min innan jag skulle komma att de kunde gå ner. Funkade det, nej fick stå och vänta i 10 min. Visst det kanske inte är mkt men när det är -24 grader ute ja då drar bilen lite soppa och det är inte gratis att köra v70.

Men men man lär sig så länge man lever. Vi rundande av förra helgen med att vara hundvakt åt lily, hon är så snäll och söt. Åkte ut till kims föräldrar och käkade middag och lily charmade kims mamma som nästan föll som en fura för henne. Hon är verkligen en charmig madam den lilla grisen.

Denna helg är det live and jive som gäller, dock skippar vi förrfesten som är på statt i kväll och kör all in i morrnkväll på safiren. Ikväll blir det istället till att mysa och bara ta det lugnt och ladda batterierna. Söndag lär vara en vilo och återhämtar dag.

/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0