Måndag

Kim åkte iväg till jobbet i morse och själv låg jag kvar i sängen för jag jobbar bara tisdag, torsdag och fredag denna vecka.

Så i dag har jag roat mig med att baka hallon/blåbärs muffin och tvättat lite. Vid 2 tiden kom natha över på en fika och lite skit snack. Vi gick ner en sväng på stan sen, köpte en läppenna och lösögonfransar på åhlens.

Traskade hem till mina föräldrar sen då jag behövde mammas hjälp med lite pappers grejor. Passade även på att prova kjolarna hon håller på och syr till mig. På onsdag är de klara och reda för att användas.

Fixade middag till mig och kim sen, pasta carbonare och till efterrätt vart det cheesecak med varma hallon/blåbär samt hallon/blåbärs muffins. Nu ligger vi och slö tittar på någon film som handlar om ett gäng minröjare. Btw så var valhalla rising ingen höjdare som vi kollade på i går.

I morrn så är det jobb som står på schemat, skall bli helt underbart att få komma tillbaks till jobbet.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0