När jag inte skrivit på några dagar

Gårdagen bestod utav jobb och när det väl var dags att åka hem så hade det börja snöa riktigt ordentligt. Spårigt och jävlig var det på vägen, så jag låg stadigt i 60-70. Bättre att köra lite långsammare så både bilen och en själv kommer hem välbehållen.

Väl hemma vart det duschen och kim fixade middagen, lagom när vi skulle äta så gick strömmen. Så vi började tända en massa ljus och när vi hade tänt hälften så kom strömmen tillbaks. Tittade på 2 avsnitt utav csi miami innan vi gick och la oss.

I dag fick man skotta fram bilen innan jag kunde bege mig till jobbet, slutade vid lunch vilket var skönt. Väl hemma vart det lite lunch sen bäddade jag ner mig i soffan då jag frös som en tok. Halv slummrade lite och vaknade av att kim kom hem från jobbet.

Låg och myste lite i soffan en tag :) innan jag började med middagen och han tog tag i disken. Vart ingen avancerad middag utan det vart så enkelt som en räk/kräftstjärts sallad.

Har kollat lite på james bond som går på teve men har redan sett den flera gånger så jag sitter här framför datorn och surfar lite i stället. Så då passar hjärtat på att spela lite battelfield bad company. Det ser ut att gå lite bättre för honom i dag än vad det gjorde i går, då vart han ihjäl skjuten var och varannnan minut :P

/M

Ditt ord
Postat av: Madde

De där med att tända ljus de började vi oxå med, men som sagt, kom ju till halva lägenheten då kom de ju tillbaka.. Men de blev mys med ljus i allafall :P



Ska bli kul att ses i veckan, var länge sen sist så vi har nog en del att prata om :)

Kramar

2011-02-13 @ 21:00:35
URL: http://shabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0