Snart så smäller det

I kväll så smäller det, äntligen har det blivit lördag den 26/2 och dags för live and jive på safiren. Som jag har tok längtat efter denna kväll. Efter middagen i kväll så är det dags att fixa till håret, sminket, dra på sig rockabilly klänningen, på med de högklackade skorna och köra järnet ikväll.

Har en känsla av att det kommer bli en tok nice kväll men snygga människor, trevlig sällskap och grymt bra musik. Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran och fota lite så jag kan lägga upp lite bilder som ni kan kolla på från kvällen.



Annars så har det inte hänt så mkt på förmiddagen, provade att starta forden i dag och det hoppade så snällt i gång. Den har varit ståendes sen i onsdags då den inte har tycket om den -24 gradiga kylan som har varit. Tog en tur till kastrullhäxorna där vi köpte varsin räkmacka och dricka som vi sen tog med oss ut till sköldinge. Kims mor var nere i smyckes lokalen så vi åkte ner dit och bänkade oss. Snackade lite skit och moffade i oss mackorna, propp mätta som tusan vart vi.

Nu är vi hemma och laddar batterierna för ikväll, ska nog vila en liten stund innan jag börjar med middagen. Tänkte göra kycklingspätt med ris, sås och sallad till. Bäst att äta ordentligt så man har en bra grund till de alkohol haltiga dryckerna som skall förtäras ikväll.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0