35 frågor om mitt 2o1o

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Flyttade hemifrån och vart sambo med

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Hade inga nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Japp, madde och chrille samt anje och andreas

4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej och det är jag glad för

5. Vilka länder besökte du?
- Turkiet

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? -
Längre sommar och mer sol

7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? -
6 juni

8. Vad var din största framgång 2010? - Fick ett vikariat som tandsköterska

9. Största misstaget? -
Suckar, det vill jag änns inte tänka på

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Nej, bara lite förkyld

11. Bästa köpet?
- Min bil

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Bensin, mat och inredningsprylar

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Vänner, familj, Kim

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Marcy Playground - Sex and candy

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Oj svår fråga

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Spenderat mindre pengar

18. Hur tillbringade du julen?
- Firade julafton med kims föräldrar och bröder och dagen efter firade vi jul med mina föräldrar.

19. Blev du kär i år?
JA det vart jag!

20. Hur många one night stands?
- Inga

21. Favoritprogram på TV?
- NCIS

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
- Finns vissa människor jag tycker mindre bra om!

23. Bästa boken du läste i år?
- Oj tror inte jag har läst någon bra bok i år

24. Största musikaliska upptäckten?
- Haha, bra fråga

25. Något du önskade dig och fick?
- Fick en jätte fin lampa utav älsklingen i julklapp som jag önskade mig

26. Något du önskade dig men inte fick?
- En massa pengar

27. Årets bästa film?
- Oj det finns så många bra filmer!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- Firade den först hemma med mina föräldrar och hjärtat. Sen på kvällen så vart vi ett gäng som gick till harrys, drack några drinkar och hade det trevligt.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Nej, absolut inte

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
- Som vanligt men kanske lite mer rocka billy inspererat ibland.

31. Vad fick dig att må bra?
- Vänner, familj och så klar Kim.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Haha, finns många men Hugh Jackman som wolverine

33. Vem saknade du?
- Mormor

34. De bästa nya människorna du träffade?
- Det måste vara andreas, anje och kalle från laxå.

35. Planer för 2011?
- Många, bland annat en resat till turkiet.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0