Firat pappas födelsedag

Gick över till mina föräldrar idag och firade min far som fyllde 61 år i dag. Han fick lite olika lotter utav oss att skrapa, tyvärr vart det bara 25 eller var det 50 kr vinst men det är bättre än inget alls. Vart en fika och sen tog mamma en massa mått på mig så hon kan sy kjolarna jag vill ha.

Efter att ha varit hos mina föräldrar åkte vi upp till willys för lite handling. Träffade på daniel och willhem där uppe så vi bytte lite ord. Sen när vi kom hem så packade jag in varorna medans hjärtat rensade handfatet samt duschen.

Resten utav dagen/kvällen har varit lugn, jag har framkallat lite bilder och kim spelade lite tevespel innan vi tog tag i middagen samt disken. Sen efter middagen körde jag ett träningspass medans kim passade på att spela data spel.

Nu sitter jag ny duschad i soffan och känner mig som en nyttigare människa. Ska kolla lite på morden i midsommer innan det är dags att säga tack och god natt för denna kväll.

/M



Dessa är några utav alla korten jag valde att framkalla




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0