Mariebergs köpcenter

I går var vi på statt och lyssnade på the johnny hootch gang. Det var en jätte trevlig kväll med bra musik och trevliga människor. När bandet hade spelat klar på statt vid 23 tiden så tog kim och jag en snabb repa ner till krogarnapå stan  innan vi gick hem.

I dag så drog kim, jag och åsa iväg till marieberg och ett utav våra målet var sweet poison butiken. Där inne hittade jag en jätte fin klänning och kim hittade en jacka. Sen vart det en tur in på hm där jag hittade koftan jag la ut en bild på här i bloggen. Dock fick den inte följa med hem då det inte kändes som jag.

Vi käkade lite lunch innan vi sen åkte iväg till biltema och inhandlade lite saker, sen styrde bilen hem till k-holm. Nu är hemma och bara slöar. Jag sitter och kollar runt på lite olika tatueringar för att få lite inspearation då jag hör och häpnar har blivit sugen på att göra en ny. Denna gång funderar jag på en på armen med lite rockabilly stuk men tiden får utvisa vad det blir.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0