Ny veckan, nya tag och nya saker att se fram emot

Måndag och det var bra seg när klockan ringde i morse. Men så fort jag kom till jobbet så piggnade jag till lite och dagen har flytit på i bra tempo.

När jag kom hem ikväll var det soffan en stund för att ladda upp batterierna inför träningspasset. I dag låg fokuset på bena och så var det en massa löpning. Fy fan vad svettig och trött jag vart samt att jag flåsade som en annan tog. Att springa är inte riktig min grej men det är bara att bita ihop.

Älsklingen hade lagat en jätte god chile con carne till middag och det slank ner två portioner då jag var hungrig som en varg. Efter maten tog jag en välbehövlig dusch och sen har jag börjat packa lite inför torsdag då jag ska iväg på konferens i västerås.

Ska kolla på morden i midsomer sen men dock inte på teve då den där jävla idrottsgalan går och har gjort att de inte visar mitt programm förens kl 23 vilket är lite väl sen för en annan som ska upp till jobbet i morrn. Så istället så ska jag kolla på svtplay istället för de visar nämligen kvällens avsnitt där.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0