18 timmar kvar

Bra dag på jobbet med många skratt och goa patienter gjorde att denna torsdag gick fort. Var rätt pigg och allärt när jag kom hem så jag kastade in en maskin tvätt och städade av lägenhete innan mitt hjärta kom hem.

Fixade lite middag som i dag bestod utav pastasallad med kyckling, det slank ner fint i magen. Vi har hunnit att slöa samt passera igenom duschen. Nu sitter herrn och spelar BF:BC2 ett krigs spel och jag har suttit och läst lite bloggar.

Snart är det slut på tevespelsnördandet för om ca 15 min är det engelsk deckare som står på scheman, närmare bestämt komissarie lewis.

Åh det är bara 18 timmar kvar innan min semester äntligen börjar, har jag sagt hur jävla skönt jag tycker det ska bli. Har en hel del roliga saker innplanerat under semesterna som skall hinnas med men det är inga måsten för det ska man banne mig inte ha när man är ledig.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0