Helgen har bestått utav

Fredag så jobbade jag fram till lunch, väl hemma mötte jag upp natha. Vi gick ner till CL ock käkade lunch, vi passade även på att skvallra lite.

Kollade runt i affärer, shoppade lite små prylar sen så träffade vi även på molle som var på jakt efter en födelsedagspresnet. Så natha och jag styrde upp så han handlade en jätte fin pressent till sin tjejkompis.

På eftermiddagen/kvällen gick hjärtat och jag hem till mina föräldrar där det bjöds på god mat och dryck. Var hemma vid 19 tiden, slöade en stund sen vid 23 tiden möte vi upp natha och tog en sväng på krogen.

Var hemma rätt så skapligt då det inte var något roligt ute. Sovmorgon som vanligt på lördagen, fixade lite toast till lunch sen åkte vi ute en sväng till sköldinge. Satt utomhus och njöd utav vädret samt pratade lite löst om vad det är som skall fixat på bonnevillen sen i höst/vinter.

Kvällen vart lungt, vi kollade på film samt käkade ost och kex vilket var smarrigt. Och nu i dag så har jag städat och tvättat lite. Passade på medans älsklingen var på jobbet och fixade lite. Tog en promenad förut i dag, det var skönt att komma ut och röra lite på sig. Vart en promenad på 45 min och jäklar vad svettig jag var efteråt så det vart duschen på engång när jag kom hem.

Maten ligger i magen nu och resten utav den här kvällen blir lugn. Ska se ifall det finns något roligt att kolla på teven. I morrn så är det äntligen sista arbetsveckan innan semester så skönt, hjärtat mitt han gick på semester redan i fredags. Lite fuskigt tycker jag men han är värd semester nu efter att ha jobbat och slitit som ett djur de senaste månaderna.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0