Nedräkning

Måndag och en ny arbetsveckan har dragit igång. Har varit en helt okej dag på jobbet men jag längtar sjukt mkt efter mina semester.

Jag har redan börjat nedräkningen, bara 14 arbetsdagar kvar innan jag kan slänga in arbetsskorna i skåpet och inte behöva se de på 2 veckor.

Kom på att när mina semesterveckor är slut sen jag då är det inte många veckor kvar innan hjärtat och jag drar till turkiet. Det innebär också att sommaren börjar lida mot sitt slut då vi drar till turkiet i september.

Hallå det känns som att sommaren bara rusar förbi, visst det är långt kvar till septemeber men inte så långt då dagarna, veckorna försvinner fortare är fortast!

Bäst att ta tillvara på det som är kvar utav sommaren samt hoppas på att hösten blir varm och fin.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0