Nu är det nära

Onsdag och halva arbetsveckan är avklarad, bara 2 dagar kvar sen har jag semester! De här dagarna har verkligen flygit fram men det gör mig inget.

Skulle ha tagit en fika efter jobbet i dag med en vän men det vart tyvärr inställt så istället så sitter jag här och nördar. Har varit duktigt och betalat räkningarna, inte så jätte kul men några tusenlappar vart det ialla fall kvar på kortet.

En liten del utav de pengarna ska förmodligen spenderas på shopping för det lutar emot att vi drar till marieberg någon gång i början av nästa vecka. Ska även till frissan och fixa håret, börjar nämligen få en hemsk utväxt.

Nä nu ska jag försöka vara lite produktiv och plocka undan lite i lägenheten.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0