Känner mig nästan lite naken

Igår kväll när kim kom hem från jobbet vid 20 tiden (han jobbade över) så gick vi över till madde och chrille. Vi firade madde som fyllde år. Hon fick en söt vit lykta med ett ljus i från oss som hon vart glad över. Satt och fikade samt snackade skit i drygt 3 timmar innan vi tackade för oss och gick hem.

I dag är jag ledigt så jag tog en lång och skön sovmorgon. Mött upp hjärtat på stan då vi skulle till guldsmeden och lämna in våra ringar då de är lite förstora. Så i några dagar framöver kommer vi vara ringlösa och gud så naken jag känner mig utan ringen på fingret.

När ringarna var inlämnade gick vi och käkade lunch på hot basilikan innan hjärat åkte tillbaks till jobbet. Själv tog jag en runda på stan innan jag åkte upp till willys och handlade. När jag kom hem förut så letade jag upp en utav mina ringar i smyckeskrinet som nu får agera temporär förlovningsring till vi får tillbaka de.

Har precis satt igång en maskin tvätt och tänkte städa lägenheten med dock får jag nog hoppa över städandet då jag har jätte ont i höger axel. Kommer en stråladen smärta så fort jag rör högerarmen i sidled, förmodligen en när som ligger i klämm :S Ont som tusan gör det så ska bara ta det lungt, laga lite middag och sen ta det lugnt framför teven.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0