Norrköping tur o retur

Drog iväg till norrköping i dag med mamma som sällskap :) Tittade i massa affärer, shoppade lagom med saker och så åt vi en jätte god sallad till lunch. Hittade en födelsedagspressent till madde som fyller år i morrn, håller tummarna för att hon tycker om pressenten.

Hemma i stan igen åkte jag och handlade lite ingredienser till tacopajen som var kvällens middag. Fixade även biljetter till ett evenemang som är om några veckor. Väl hemma tog jag tag i disken medans älsklingen åkte ut och lämnade lite plåt till sin bror.

När han kom hem sen så lagade vi till tacopaj som vi vart mätta och belåtna utav. Nu sitter vi och tittar på lite avsnitt utav futurama samtidigt som jag sitter här och uppdaterar er om min dag ;)

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0