Sthlm

Gårdagen bestod utav jobb, firade linda en dag i förväg. Gottade i oss en massa tårta, jordgubbar och kakor. På kvällen kollade vi på morden i midsommer.

Gick upp 6.40 i dag även fast jag var ledig, tänkte att det var lika bra att gå upp i skaplig tid då jag och min mor skulle ta kl 9 tåget till sthlm.

Har varit en väldigt varm dag i dag men det fläktade lite när vi gick på stan vilket var skönt. Vart dock inte så mkt shopping då jag inte hittade några kläder som föll mig i smaken. Det ända jag kom hem med var ett spel, servetter, bakformar samt ett par dr martens kängor som älsklingen hade skrivit upp på min shoppinglista.

Lunchen vart sushi buffé vilket passade bra i denna värme, åt så jag nästan fick matkoma. Satt på centralen en stund och fikade innan tåget skulle gå dock så vart det en lite försening på 1 timme.

Väl hemma så mötte jag upp hjärtat sen åkte vi och betalade tavlor som jag hade hittat på köp/sälj/byt sidan på fb. Sen vart det hem till mina föräldrar som bjöd på köttgryta till middag, efter maten satte vi oss på uteplatsen och jäste.

Nu är vi hemma och slöar, ska väl vi ihop lite tvätt ifall jag hittar någon energi. Sen blir det sängen och jag har en känsla av att jag kommer sova som en stock efter att ha sprungit runt i sthlm i dag.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0