V8

I går vart det fika hemma hos bästaste grannarna på kvällen. Vi gick över dit vid 20 tiden och kom inte hem förens kl 01 på natten. Men va tusna har man kul så har man och dessutom så är vi alla lediga i dag.

I dag så var både hjärtat och jag trötta som vi komm inte ur sängen förens vid 11 snåret. Käkade frukost, fixade lite saker på hjärtats jobb innan vi åkte ut till garaget.

Skruvade dit högtalarna, tog en fika paus på johns alltan och snackade lite skit. Sen åkte vi en tur till väcken i bonnevillen. När vi kom fram dit så bytte vi så jag fick köra tillbaks och det gick riktigt bra för att vara första gången jag körde den. Och jävlar vad gött det var att köra V8.

Vi käkat vårullar med ris till middag och nu ligger vi och jäser i soffan. Ska se ifall jag orkar organisera om min garderob lite senare eller ifall det blir soffan hela kvällen.

/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0