Badhuset

Åkte ner till badhuste efter lunch med madde och charlie, lillskrutten storm trivdes i vatten. Vi plaskade väl runt i poolen i nästan en timme innan vi tycke det räckte för i dag. Hade med kameran så det vart en hel del bilder, ska försöka lägga upp i morrn eller på fredag.

Påvägen hem från badhuste åkte vi igenom mc driven och köpte varsin mjukglass, gud så gott det var. Väl hemma sen så tog jag tag i disken sen vart det lite sappande på teven.

Kim fixade till middagen när han kom hem och resten utav kvällen har vi tagit det lungt och glott på teve. I morrn är det jobb som står på schema och sen på fredag ska jag fixa lite i lägenehten. Lite saker som skall flyttas upp på vinden så jag får lite mer garderobsplats för mina kläder ^^

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0