En till lista

Är du kär? Ja.
Är du en sportfåne? Nä det skulle jag inte kunna påstå.
Är du likgiltig? Nej.
Är du röksugen? Aldrig.
Är du rik? Nä men jag har så jag klarar mig varje månad.
Är du fattig? Nä det kan jag inte påstå.
Är du trött? Jag börjar bli.
Är du shoppingsugen? Ja lite.
Är du töntig? Haha lite kanske.
Är du ressugen? JA, hur sugen som helst. Bara 6 månader kvar till turkiet resan.
Är du skolsugen? Åh nej, skolan är avklarad för flera år sen.
Är du irriterad? Nej.
Är du festivalsugen? Nej inte direkt.
Är du alkholsugen? Nä, smuttade på en breezer förut.
Är du saknad av nån? Vet inte, hoppas det.
Smeknamn? Maddiie, blondie.
Bästa åldern? 23 är väl helt okej ålder.
Bästa tidningen? Hänt bild.
Hur sminkar du dig? Mascara, ögonskugga och ibland läppstift.
Vårens accessoar? Scarf, och converse skor
När stal du senast något? Har inte stulit något.
Hur många timmar sov du inatt? Det blev väl 6 timmar.
Vilken film såg du senast? Kommer inte ihåg.
Vilken internetsida besökte du senast? sweetpoison.se
Vad sa du senast till vem? Åh sweet poison till min sambo
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från sambon, han skrev Oki. Gör det om en stund. Pussar
Vad gjorde du i förrgår? Tog det lugnt och hade mys söndag.
Vad har du gjort idag? Jobbat, bakat och fikat.
Vad ska du göra idag? Det är kväll nu så ska glo på teve sen blir det till att sova.
Hur många msn-kontaktetr har du? Typ 20 kanske.
Vilket land besökte du senast? Turkiet.
Hur många snälla känner du? Oj, väldigt många!
Vad såg du senast på tv? 2½ män.
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Eeh, vet inte, orkar inte gå och kolla.
Senaste köp? Färginpackning till håret och stolsdynor.
Vad har du dåligt samvete för? Ingen för tillfället
Vad har du för skor? Har inga på mig just nu.
Vad har du på dig nu? Linne och ett par mjukisbyxor
Vilken musik har du lyssnat på idag? Ultima thule.
Skulle du säga nej till sex idag? Nej.
Är du vegitarian? Nej, kött ska det vara.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Ja, till min sambo.
Vad heter dina kusiner? Sandra, lilith och dyveke.
Är du feminist? Nej.
Vad drack du senast? En mango breezer.
Gillar du att laga mat? Ja fast det är roligare att baka.
När sjöng du senast? I duschen förut.
Håller du det städat? Japp, tycker det är roligt att städa.
Vad gör dig lycklig? Oj min familj, min älskade sambo och mina vänner

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0