Som en duracellkanin

Jobbat i dag samt haft miljöutbildning i 2 timmar, satt och läste igenom en massa text och fyllde i frågor på datorn. Väl hemma fixade hjärtat och jag middag, lövbiffs wok. Efter det så vart det soffhäng innan jag hoppade in i duschen.

När jag kom ut ur duschen förut så fick jag ett tyck om satte ugnen på 250 grader för att baka en rulltårta. I väntan på att ugnen skulle bli varm så passade jag på att diska, vika tvätt samt dammsuga av lägenheten. Sen satte jag igång med rulltårtan som nu ligger i kylen och svalanar av.

Fan jag känner mig som en speedad duracellkanin. Ja nästan i alla fall,  har en grym träningsvärk sen träningen i går. Den är så grym så att jag tror jag ska dö varje gång jag ska böja mig ner för att sätta mig på toan. Så fort jag går, böjer eller ska sätta mig ner så värker lår musklerna samt musklerna i arslet men det är ju bara ett bevis på att träningen tog.

Hjärtat var så snäll som skrattade åt mig förut när jag beklagade mig över det. Han sa: jag ser att din mun rör på sig med det ända jag hör är oträääääääääänad! Är han inte för gullig mitt lilla monster till karl.


Åh läste igenom lite gammla kommentarer förut i dag, vissa utav de kan jag inte annat än skratta åt. Det som är skrivet i vissa av kommentarerna är bara ren bull shit som jag kan så hål på hur lätt som helst för att jag vet att det inte stämmer. Sen finns det de kommentarer som verkligen värmer i änns hjärta och sånnan kan man inte få för många utav.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0