Freeeeeeeeeeedag

Förmiddagen bestod utav jobb, hade mest undersökningar i dag. Tiden gick fort på jobbet och helt plötsligt var min jobbdag över.

Svidade om och åkte hem, mötte upp madde och charlie ute på gården. Vi tog en promenad ner på stan, inhandlade nya fotoramar till sovrummet inne på eurostore. Fortsatte sen våran promenad runt stan. vi var väl ute och traksade i ca 2 timmar.

Kan ju säga att det kändes i kroppen när jag kom hem, det är farligt med för mkt frisk luft :P Väl hemma så fick jag för mig att baka en kladdkaka. Medans den stod i ugnen så satte jag in nya kort i fotoramarna och resultatet vart jätte bra.

När älsklingen kom hem så åkte vi ut till hans föräldrar då han skulle lägga ut sina däck i deras föråd. Tog med kladdkakan ut så vi fikade och moffade i oss den. Åkte hem och var hemma vid 19 tiden, fixade lite mat och sen har vi bara slappat framför teven.

Tittar nu på filmen Léon som går på kanal 5, en rikigt bra film får dock se ifall jag orkar sitta uppe och kolla på hela. Ska ju upp skapligt i morrn då vi ska iväg och göra en roligt sak ;)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0