Känns som vår

Det var ljust och +2 grader när jag knallade bort till bilen i morse och fåglarna sjöng. Det känndes som om våren var på gång. En perfekt morgon om det inte hade vart för att jag sovit som en kratta natten tills i dag. Kissnöding stup i kvarten, låg och verd och vände på mig som ett annat mongo. Var vaken till och från kl 3 i morse, lyckades somna gått 20 min innan klockan ringde vilket är så typiskt.

Men arbetsdagen har gått bra, hade ju friskvård i dag så det vart en promenad i det fina vädret. Solen har varit framme hela dagen så det är formodligen därför jag inte känt mig så trött även fast det vart få samman hängande sovtimmar.

Är ju fetis dagen i dag så på vägen hem från jobbet stannade jag till på ica maxi och köpte en varsin vaniljsemla till mig och sambon. Skippade att köpa de vanliga semlorna då jag inte är ett big fan av mandelmassa. Påvägen hem från jobbet så lyste solen rakt i ögonen så jag skulle ha behövt ett par solbrillor på mig för att inte bli bländad. Men man ska inte klaga på solen det är så varmt välkommen.

En utav alla saker att göra i morrn är att leta upp mina solbrillor för jag vet inte vart någon stanns i lägenheten jag har lagt de. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska det ätas semla, föresten så är det kvinnodagen idag. Och så var det jag som åkte på att laga middagen men jag ska inte klaga för karln var så snäll och tog diskberget.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0