Lista


OM DIG

1. Namn - Madelene
2. Bor - Katrineholm
3. Syskon - Har inga
4. Ålder - 23 år
5. Född - 1 Juli 1987
6. Ögonfärg - Blåa
7. Längd - 171
8. Sko storlek - 40
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - Kräfta
11. Hårfärg - Brunett (blondin igentligen)


DAGENS..

1. Låt - Volbeat - maybellene
2. Saknad - Mormor
3. Kläder - Mörka jeans, randig topp och en svart kofta
4. TVprogram - 2½ män

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp - Nej
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Haha bra fråga men bena skulle jag tro.
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - Jadå. De flesta dagar i alla fall.
4. Du ger mycket komplimanger till andra - Jag försöker
5. Är du nöjd med ditt förnamn - Ja
6. Du tycker att du själv är smart - Ibland så
7. Vad är det sämsta hos dig - Jag överanalyserar saker.
8. Vad är det bästa hos dig - Bra tålamod
9. Har du bra självförtroende - Klar jag har, jag är ju bäst ;-)
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Det är olika
11. Känner du dina grannar - Nej
12. Svär du ofta - Lagom ofta.
13. Gillar du skolan - Går inte i skolan men den var helt okej när jag pluggade.
14. Har du någon gång skolkat - Det har hänt någon enstaka gång
15. Spelar du något instrument - Nej.
16. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Ridning
17. Har du några tatueringar - 9 st, spånar på den 10:e
18. Kollar du dig ofta i speglar? - Nä.
19. Tycker du om djur - Ja, de flesta djur i alla fall.


NÄR..

1. Åt du senast - Vid 20 tiden.
2. När läste du en bok senast - För några månader sen
3. Köpte du något senast - Idag, färg hårinpackning och stolsdynor till köket
4. Svor du senast - Idag när datorn på jobbet muppade sig.
5. Sjöng du senast - Förut i dag när jag stod och diskade
6. Klagade du senast - I dag på jobbet
7. Klantade du dig senast - Vid lunch när jag lyckades riva mig själv på rivjärnet



BRUKAR DU..

1. Sova - Ja
2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej.
3. Röka - Nej
4. Snusa - Nej
5. Dricka - Ja ibland
6. Skada dig - Nej
7. Klä dig i svart - Ja vissa plagg.
8. Hata folk - Nä bara lite lätt irriterad på vissa
9. Lita på folk - Några få
10. Skada dig med flit - Nej
11. Drömma mardrömmar - Händer väldigt sällan
12. Gå i skolan - Nej, har gått klart skolan och jobbar nu.
13. Gå i kyrkan - Nej.
14. Ljuga - Vita lögner.
15. Vilja dö - Nej.



HAR DU..

1. För många vänner - Nej.
2. Förföljelsemani - Nej.
3. Någon sjukdom - Inte vad jag vet.
4. Skadat någon - Inte vad jag vet
5. Färgat håret - Japp, brunt/svart
6. Några piercningar - Japp, 8 st med de i örona
7. Några tatueringar - Japp, 9 st
8. Egen dator - Ja
9. Gjort bort dig rejält - Har hänt
10. Haft sex - Ja.

ÄR DU..

1. Snäll - Ja men inte mot de som inte förtjänar det.
2. Snygg - Ja
3. Söt - Ja.
4. Lång - Ja, lagom lång
5. Kort - Nej.
6. Klantig - Ibland
7. Tönt - Nej.
8. Tjock - Nä.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0