Lördag 5/3

Vart en lång sovmorgon även fast vi gick och la oss redan vid 23 tiden i går. Väl uppe så vart det lite frukost/lunch innan jag gick över till min mor. Hon skulle ta lite mått på mig så hon kunde börja sy på min blus.

När jag var klar där så hämtade kim upp mig och vi åkte ut till sköldinge och hans föräldrar. Snackade lite skit och fikade. Sen när han mor kom hem så vart vi bjuda på middag, det blev biff, pommes och bea sås. Åkte inte där ifrån förens halv 7, gjorde ett stopp på willys då jag vart så sugen på godis.

Har slöat i soffan resten utav kvällen och nu väntar vi på att pizzan i ugnen ska bli klar så vi kan mummsa i oss den då vi börjar bli lite hungriga igen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0