Måndag 7/3

Måndag och en ny jobbveckan, normalt sätt så brukar jag vara ledig i dag men inte denna måndag. Ska hoppa in och jobba extra i dag vilket ger lite extra klir i kassan. Ännu skönare är att jag börjar inte förens efter lunch och jobbar fram till 17, härligt som tusan.

Sitter nu och lyssnar på mtv, spelar volbeat med fallen för tillfället. Riktigt bra låt och sångarens röst får mig nästan att rysa. Ska fixa lite lunch snart så man får något i magen sen ska jag åka iväg och tanka bilen samt upp en snabb sväng till ö&b. Såg att de hade bra priser på tvättmedel och sköljmedel och det är ju sånt som alltid går åt.

Ja det är väl i stort sett så här min måndag kommer att se ut, hoppas ni får en trevlig måndag ni också.
Btw grattis till anje som fyller år i dag!
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0