Så vad har du roat dig med denna vecka..?

Tisdag: Jobbade hela dagen och det är alltid lika underbart att komma dit och få slita lite. Tisdagar på jobbet innebär att vi har 1 timmes friskvård så jag pluggade in headsetet, lyssnade på lite skön musik och tog en power walk.

När jag kom hem på kvällen så fixade kim tacopaj så jag passade på att hoppa in i duschen. Efter middagen åkte vi ut till forssjö till johan och linda. Fikade och så vart det en massa snack om bebisar, hus och bilar. Inte långt kvar nu innan deras bebbe kommer.

Onsdag: Var ledig så gick över en sväng till mamma då jag behövde lite hjälp med a-kasse papprena. Fan jag blir tokig på den där jävla skiten! Sen fick man ju det trevliga beskedet att man inte får några a-kasse pengar utbetalda förens den sista denna månaden. Men jag ska inte klaga då vi har pengar så vi klarar oss hela månaden.

Resten utav dagen så städade och diskade jag. Vi kollade på paranormal activity 2 i går kväll och jag hoppade till bra många gånger lättskrämd som jag är. Till och med älsklingen hoppade till några gånger och han är inte den som blir rädd/skrämde i första taget.

Torsdag: I dag så var det jobb igen, var rätt så lugn dag då vi hade klinikmöte i 2 timmar. Vi avslutade våran arbetsdag med att ha akutpass i 1 h 45 min. Det är mkt som skall hinnas under den kort tid och man vet aldrig riktigt vad det är man ska åtgärna och hur lång tid det kommer att ta. Plockade upp älsklingen utanför lägenheten och så åkte vi ner på stan för att hämta ut vårat paket. Medans vi stod i kön så började vi prata mat och kom in på sibyllas hamburgare så när vi hade fått paketet styrde vi bilen mot sväng in. Jävlar vad gott det satt med en stor hamburgare och pommes i magen.

När vi kom hem förut vart det lite datande och sen hoppade jag in i duschen, kände att håret behöve få sig en omgång. Nu halv ligger jag i soffan och väntar på att panodilen ska börja verka för jag har en grym huvudvärk. Det beror inte på att jag inte har använt glasögonen för de har suttit på näsan hela dagen och vatten har jag druckit så vet inte rikigt vad denna gryma värk beror på. Men en sak är säker och det är att jag vill att den ska försvinna pronto!

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0