Grattis mamma!

Jobbade i stan i dag och det var en snurrig dag men fort gick den. Älsklingen var snäll och körde hem mig då det dels var ostadigt väder och så skulle jag hämta ut jotex paketet som hade kommit.

När jag var på jobbet i dag så passade jag på att boka en tid för undersköning så i juni ska jag till tandläkaren. Håller tummarna för att de inte hittar några hål.

Väl hemma fixade jag middag sen vilade jag en lite stund då jag var sjukt trött. När jag hade vaknat till liv var det duschen och nu sitter jag här.

I morrn blir det jobb i flen, hoppas på bra väder då vi har friskvård under dagen. Hoppas även på att den dagen går lika fort som denna.


Grattis mamma på födelsedagen! Hoppas du har haft en bra.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0