Ja men det var ju kul eller inte

Kanon bra dag på jobbet, allt flöt på snabbot och smidigt. Dagen slutade dock mindre bra när jag upptäckte att jag hade fått en var klump vid öronsnibbel. Det var bara till att plocka ut örhängena och sprita av örat.

Mötte upp hjärtat på bolaget sen åkte vi hem till mina föräldrar så min mor fick kolla på örat. Vart till att åka till akuten, hade tur som fick en tid då mitt problem med örat igentligen inte anses som akut. Han åka iväg och handla på ica maxi innan jag skulle va tillbaks på akuten för undersökning.

Var inne i hos läkaren i högst 3 minuter, fick ett recept på pecnillin utskrivet och vart på det korta besöket 300 kr fattigare. Vart yttligare ca 400 kr fattigare nere på apoteket, men vad är det de säger pengar är till för att spenderas.


Har ätit middag, betalat räkningar och tagit första tabletten utav min pencillin kur nu så nu återstår bara 29 tabletter fördelat på 10 dagar. Nä surfa lite till sen tror jag att jag ska ta och baka lite hallongrottor.


Åh drömde om min mormor i natt, drömde att jag var i hennes och morfars gammla hus. Att hon tycke det var roligt att se mig igen och att jag var så fin i mitt mörka hår. Jag kramade henne jätte hårt och ville inte släppa taget om henne för jag visste att skulle jag göra det skulle jag inse att det bara var en dröm och att hon 
inte finns ibland oss.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0