Lördag/söndag

Åkte ut till sköldinge i går då kim skulle hålla på i garaget. Själv åkte jag hem en sväng, bakade och städade innan jag åkte ut till sköldinge igen. Fikade och snackade lite skit innan kim och jag begav oss hem. På kvällen tittade vi på teve och sen fixade vi smörgåstårtan som vi skulle ha till middag i dag.

I dag fikade jag med natha och snackade lite skit på balkongen, passade även på att baka en sockerkaka. Hjärtat var som vanligt ute i sköldinge och fixade med bilarna. Åkte ut dit vid 2 tiden, då vart det fika ute i trädgården.

Efter att kim hade skruvat bort bältena i bonneville så åka vi in till stan och handlade på willys. Sen vart det hem och hoppade in i duschen, sen vart det smörgåstårtan till middag. Åh satan vad gott det smakade och ännu godare blir det i morrn när man skall trycka i sig det till lunch.

Ska kolla på iren huss ikväll och mysa i soffan med min underbara karl, intressantare än så blir inte min kväll.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0