Mors dag

I dag åkte mamma och jag till vårljungens garden och handlade en massa fina blommor till min balkong. Efter att vi hade planterat blommorna så åkte vi en sväng till min farmor och lämnade av en fin blomma till henne.

Sen åkte vi hem till mamma och pappa där det vart mors dag fika. Jag hade bakat en kladdkaka med mjölkchoklad toppat med färska jordgubbar som jag bjöd på.

Jag åkte sen ut till sköldinge med resten utav tårtan så karlarna skulle få lite fikabröd i sig. Satt på john alltan och snackade lite skit innan jag begav mig hem.

Somnade i soffan en stund, blir så förbaskat slö utav dessa pencillin tabletter jag äter. Vaknade till liv för en stund sen och fick ett litet ryck. Började diska och städa av köket lite granna och sen var det en tur med snabeldraken innan orken tog slut igen.

Min underbara karl håller på med maten nu, själv ska jag hänga upp tvätten och passa på att ta en snabb dusch.

/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0