Önske lista på saker som jag önskar mig i födelsedags pressent

För de som undrar och som varje år brukar fråga vad jag önskar mig i födelsedags pressent ska jag försöka sätta ihop en liten lista. Det är inte det lättaste då jag inte önskar mig speciellt mkt. Men här kommer ialla fall några saker:

Pressent kort på avslappningsmassage helkropp hos lugna rum:  http://www.lugnarum.eu/ (klicka på länken så kommer ni till deras hemsida)

Fickpengar till turiket resan

Pengar som jag kan shoppa loss för på sweet poison (de har ej pressentkort)

Christina Aguileras parfym By night

Present kort på Hm

Ja listan blev inte lång för jag kommer knappt på något. Det spelar ingen roll vad jag får i födelsedagspressent, för mig är det tanken som räknas.

/M





Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0