Vilken härlig dag

Jobbade fram till lunch sen körde jag ut natha och björne till nathas föräldrar. Haha vilken bilresa det vart innan vi fick ordentliga vägbeskrivningar hem till hennes föräldrars gård.

När jag kom tillbaks in till stan vart det en tur på hm, hittade ett par hängselbycor som jag vart lite sugen på men ville ha min karls åsigt då jag inte var hundra över de.

Strosade runt på stan en liten stund i det härliga vädret, väl hemma sen så ringde jag och fixade en klipptid till karl då hans hår växer som ogräs som han själv uttryckte det. Dammsög och diskade lite innan vi sen gick ner på stan efter att han hade kommit hem från jobbet samt passerat duschen.

Hängselbyxorna fick tummen ner från honom och han hade rätt de hade varit tio gånger snygga ifall de hade varit i mörkblå denim. Vart en tur till bolaget och sen hem för lite mat. Så mkt mer har vi inte gjort i kväll, nu ska vi slö titta på en film innan det är säng dags.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0