Vilken regnskur

Jobbade i flen i dag och som vanlig på tisdagar där så har vi friskvård i 1 timme. Jag tryckte in hörlurarna till mobilen och gick ut och tog en promenad. Var lite mörka moln som hänge över än men regnet klarade jag mig ifrån vilket var skönt.

Arbetsdagen har rullat på i bra fart, vart dock lite segt efter 15 fikat då vi fick ett uteblivande på 40 min. Passade på att plocka och fylla på rummet för att få tiden att gå lite snabbare. När jag klev ut från jobbet och skulle gå till bilen så öppnade sig hela himmlen så det var bara att springa till bilen för att inte bli dyngsur.

Väl hemma i stan så sken solen och inte en droppe regn föll vilket inte gjorde mig något då jag skulle gå hem till mina föräldrar. Gick över dit och tittade på blommorna min mor hade köpt, disskuterade lite vad jag ska köpa för blommor till min balkong. Vi bestämde att det blir inhandling utav blommorna på söndag.

Hjärtat hade fixat middag tills jag kom hem så det vart spagetti o köttfärssås till middag framför teven. Vilade ögonen en stund sen innan jag hoppade in i duschen. Har fixat med tånaglarna, filat till de och målat fransk manikyr.

Blir snart sängen för min del då ögonlocken börjar bli tunga. I morrn är det jobb fram till lunch sen ska jag till frissan och färga håret :) Sen blir det stan för att avsluta dagen med storhandling, shoot måste skriva shoppinglistan så vi vet vad vi ska handla.

/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0